BodyBuilding
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

<  Training!  ~  Het CARDIO Probleem..

kay
Geplaatst: Do Okt 13 14:56:49 GMT 2011 Reageren met citaat
In Progress In Progress
Geregistreerd op: 17 Nov 2009 Berichten: 25 Woonplaats: belgie
Ben nu reeds aantal maanden aan het trainen, verschillende schema's per spiergroep bij elkaar, met matig cardio 25 min na training, met geslaagde resultaten.. goede spierwinst, vetverlies, en gewicht.
MAAR: op mijn bovenlichaam slaag ik vocht op, wat zorgt voor een puffy look. Nu heb ik voor een 5 weken routine gekozen om te cutten, leaner te worden van M&F waarbij gemiddeld 4maal cardio en enkel 3 maal gewichttraining, maar vind het vrij vermoeiend en het lijkt alsof ik meer vocht opsla, kan maar een gedacht zijn.. Nu ben ik een beetje bang voor spierverlies, daar ze wel garanderen dat dit niet zo is. Iemand vertrouwd met dit probleem? Tips of meningen altijd welkom

Groeten Kay
Profiel bekijken Stuur privébericht
raffiek
Geplaatst: Vr Okt 14 13:41:37 GMT 2011 Reageren met citaat
In Progress In Progress
Geregistreerd op: 21 Dec 2008 Berichten: 75 Woonplaats: Burcht
Neem je iets in van supplementen? Creatine monohydraat kan voor vochtretentie zorgen.

Mvg Raffiek

_________________

NEW WEBSITE => DYMATIZE PRODUCTS
Profiel bekijken Stuur privébericht
kay
Geplaatst: Vr Okt 14 17:29:06 GMT 2011 Reageren met citaat
In Progress In Progress
Geregistreerd op: 17 Nov 2009 Berichten: 25 Woonplaats: belgie
buiten de normale gang van zaken zoal whey neem ik niets van supps. Ik weeg 95 kg, ben al lang aan het trachten om leaner te worden, heb een redelijk clean voedingschema. met 6 maal de week trainen en zeer matig 3maal cardio lijkt het beter te gaan. met dit schema is het opeens naar de vaantjes. Misschien is cardio toch niet mijn ding, en ik word daar zo moe van.. Heb wel eens ergens gelezen dat veel cardio, het testosterongehalte aannemelijk kan laten dalen, wat volgen mij dan zorgt voor vrij oestrogeen, wat zorgt voor vocht, helaas pindakaas.
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redal
Geplaatst: Za Mrt 2 18:55:56 GMT 2013 Reageren met citaat
In Progress In Progress
Geregistreerd op: 02 Mrt 2013 Berichten: 5
Cardio is no doubt very good when it comes to development,All you need to do is having the right food.
I suggest you to have the correct food if you still get no change appoint a trainer.

Orlando gym
Profiel bekijken Stuur privébericht

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum